Pigga barn

Oh vilka trötta barn jag kommer ha imorgon bitti, inget jag ser fram emot men men vad ska man göra det är varmt o de vill inte alls sova det är ju ljust ute fortfarande hihi hjälper inte att mamma säger att de ska gå upp imorgon bitti jättetidigt. Men de somnar väl så småningom o de kommer va trötta imorgon hela dan men men de kanske somnar tidigt då hihi eller inte återstår ju att se :)) Lillkillen är nöjd med dagens gratulanter han har fått spel o massor med lego. Våra presenter får han i morgon kväll , jag hoppas han blir glad för de :)) Min äldsta dotter va så glad när jag hämtade henne, hennes mobil hade fått bada igår men den funkade ändå. Det är ju bra hihi Nä nu ska jag nog masa mig ner i tvättstugan o sen blir det duschen.. O sen såsmåningom sängen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0