Måndag morgon

Jaha nu var det en ny vecka med nya möjligheter ska bli intressant o se vad denna vecka har att erbjuda hihi Men jag ska ringa till jobbet o diskutera lite om de här arbetstiderna jag har fått vill ändra en del, så det står på att göra listan idag :)) sen ska jag kolla upp lite andra saker med bla så ska jag ringa o kolla om nån är intresserad av att lyssna på en presentation tisdag och söndag, vi kör visningarna lite oftare nu då vi vill till usa alla hihi, sen är det en tjej som vill ha produktvisning för sina vänninor så henne ska jag ringa också så får vi kolla vilka datum det skulle kunna bli så jag har nog fullt upp idag o sen får vi se om vi ska leka ute eller spela lite spel inne på em allt beror på hur vädret blir ha en bra dag alla nu kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0