Godmorgon

Vilken underbar morgon, jag har verkligen funderar och satt mina mål nu så nu känner jag mig verkligen laddad och nu ska det planeras och fixas en hel del. Ska ringa jobbet och ta bort 2 helger samt nån mer kväll från sommar schemat, det känns helt oki faktiskt så jag kan arbeta med mina hälsoprodukter lite mer nu under sommaren också. Så jag är super nöjd med mina beslut och nu ska det jobbas och jag ska prata med min mentor också så jag får lite backup från henne. Jag har lite ideer på hur man kan lägga upp olika visningar så får vi se vad hon tycker. Jag hoppas det blir en lika fin dag idag som det va igår ha en bra dag alla underbara människor för det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0