Godmorgon

Idag är jag trött men det är oki ska sova några timmar på dan så jag orkar med att jobba i natt, ska gå inskolning eftersom jag ska jobba natt de sista 3 veckorna på semesterschemat. Det ska bli kul. Jag har fått brev från socc mitt ex har varit i kontakt med de o vill ha samarbetssamtal.. Jag blev sur vi ska ju sätta oss o göra schema när de kommer hem från semestern, men tydligen ska det bråkas o gnällas om allt blir så less på han. Han bryr sig inte om barnen utan tänker bara på sig själv. Men det visste jag ju sen förut. Att han kan skita i barnen o åka utomland i 8 veckor det spelar tydligen ingen roll, men men då är man ju verkligen intresserad av barnen. Men det kanske är nått som är typiskt karlar jag vet inte hihi Men men nog om detta idag ska vi inte göra så mycket får se om jag ska ringa o boka lite presentationer, det är så kul nu för det rullar verkligen på nu o folk ringer upp mig o vill ha presentationer så det är jättekul :)) Jag känner mig verkligen laddad för den här sommaren :)) Ha en kanonbra dag alla nu kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0