Godmorgon

Har en hostig kille här men han är lite piggare i alla fall så det går åt rätt håll o det är skönt :) Idag är det mulet o grått ute men det gör inget då kan vi tvätta o baka nått gott till em. Den äldste ska på bal ikväll, ska bli så kul han kom hem med kläderna igår o han kommer bli så stilig i det, jag är så stolt över honom. Ja över alla mina barn, de är så duktiga och får mig att må bra jag är så tacksam att jag har de. :) Risken är att jag kommer börja gråta när den äldste fått på sig kläderna och ska iväg, han kommer bli så stilig... Men det får han ta hihi nästa år är det tonårstjejens tur att gå, de börjar bli vuxna mina äldsta...... Men det är ju så livet är, tur jag har de små som kommer va barn ett tag till hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0