Godmorgon

Vilken härlig morgon solen skiner, det kom en del regn igår men det va mysigt o jag slapp vattna blommorna hihi Lillkillen har feber idag så det blir vab idag o imorgon sen får vi se om det släppt så han kan gå på torsdag, de har avslutning på dagis då och sen på fredag slutar min äldste 9an, usch vad tiden går fort tycker inte det är länge sen han började skolan..... Men han är på väg att bli vuxen, oj vad hemskt om jag har vuxna barn är jag gammal då???? Hmm nää jag va ju ung när jag fick de två äldsta, men jag hoppas de väntar lite med att skaffa egna, jag är ju så ung så mormor/farmor kan jag ju inte bli haha men det kommer det med o det ser jag fram emot, men inte än på några år.... Men nu ska jag försöka hinna fixa lite under dan som inte hanns med igår så ha en kanonbra dag alla kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0