Godmorgon

Idag är det lite segt men det är ju en underbar morgon hihi måste bara piggna till lite först så man kan njuta av allt det fina :)) Ska grilla med tonåringarna ikväll o ev se nån film ska bli kul o imorgon ska jag försöka sova ut men som vanligt vaknar jag väl vid 7 o kan inte somna om hihi men men det går ju det med, de små ska till sin pappa idag sen vet jag inte när de ska dit nästa gång... Jag tycker det är lite jobbigt inte för mig men för de små det blir aldrig någon jämnt umgänge utan bara lite här o lite där... Men jag kan ju inte göra nått det är ju han som bestämmer o säger jag nej ja då hamnar vi på socc o det blir bråk igen.. Jag tycker han ska tänka på barnens behov o inte sina, men men en del lär sig aldrig... Men nog om det vi ska ut o njuta av den fina morgonen bara jag fått de små att slita sig från tvn så de kan käka lite frukost hihi de spelar spel o kollar tvn o tycker inte de har tid o göra mamma sällskap i köket haha men de kommer väl när de är hungriga antar jag kram kram

Kommentarer
Postat av: A

Morron, grilla låter trevligt. Han en underbar helg.

2010-06-05 @ 09:30:52
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0