Gnälliga ungar

Usch vilken morgon lilltjejen är pipig o gnällig, trött antagligen. Och lillkillen är trött han med o då är han lättretad till lillasysters förtjusning. Ja vad ska man säga de är muntra de här mornarna när de retas o gnäller haha Ska snart köra iväg de till dagis så jag kan få lite lugn o ro här hemma o plocka med tvätten så vi får in rentvätten i skåp o lådor hehe Men jag hoppas det mulna vädret spricker upp sen så vi kan va ute på em så de små får leka lite här hemma med. Lillkillen cyklar massor och tycker det är jättekul så han vill inte va inne utan han ska bara cykla haha men nu ska jag ta lite mer kaffe så jag vaknar o sen blir det iväg till dagis hihi ha en bra dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0