Fredag morgon

Oh vad skönt äntligen fredag. Jag ska iväg till Örebro o mäta åldern på mina blodådror idag det ska bli intressant o se vad det visar är så spänd och nyfiken. Har gjort upp lite planer vad jag vill uppnå och hur jag ska göra för att komma dit. Det känns kanonbra så nu blir det till att ligga i o jobba lite hihi Jag funderar på om de små ska få ta fram vattenpistolerna i helgen o sen ska vi nog hämta poolen om de inte åker till sin far men vi får se han ahr inte hört av sig så jag får väl avvakta som vanligt men jag tänker inte ringa han den här gången han får visa lite intresse han med om han ska ha de imorgon eller inte..... Men nu ska jag nog ta lite mer kaffe innan vi ska till dagis o jag ska iväg o fika lite med en tjej ha en bra dag alla det tänker jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0