En innehållsrik kväll

Har settat på konferans två gånger nu ikväll och fått en hel del info om våran sommarpromotion när det gäller våra hälsoprodukter så nu känner jag mig väldigt laddad. Ska ha produktvisning här imorgon så det kommer bli kanonkul. Jag vet vad mitt mål är. Och jag tänker kämpa för att komma dit. Och jag tänker ta en hel del hjälp på vägen, det måste man ibland annars klarar man inte det. Men nu ska jag krypa ner o sova lite så får vi se hur dan utvecklar sig imorgon, de små har varit lite griniga och gnälliga idag inget vidare men men det är lite typiskt då de ska till sin pappa i helgen men vad ska jag göra om de är sjuka... De var sjuka sist de skulle dit så det känns ju inget kul om de är det igen..... Men det är ju några dar kvar till lördag så det hinner ju ändras många gånger om hihi Men nu ska jag krypa ner så jag orkar med allt kram kram o Natti natt sov gott o dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0