Varm kväll

Det är så varmt inne så de små vill inte sova men de behöver det :)) Även om vi blir hemma imorgon så behöver de sova jag måste upp halv 7 o ringa dagis o sen ringa jobbet vid 7... Men det tycker inte de hihi lillkillen är jättetrött men lilltjejen tycker det är för varmt för att sova o jag kan nog hålla med lite det är inte lätt o ha feber o va sjuk i den här värmen... Men sånt kan man inte alltid rå för :)) Men bara de somnat så ska jag lägga mig på soffan där är det svalt har fläkten igång hihi Nu sover en av de små i alla fall hon passa på o somna när jag va ute o vattna alla blommorna så nu är det bara lillkillen kvar sen är soffan min hihi ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0