Varm kväll

Nu har jag jobbat färdigt för ikväll o när jag kom hem så sov lilltjejen men inte lillkillen, han har svårt att somna det är för varmt tycker han, o jag förstår honom. Det är varmt men jag kan inte göra nått för att lindra värmen...
Imorgon fm ska de få bada om det inte regnar hade jag tänkt ska hålla på med tvätten så vi ska va hemma sen jobbar jag resten av veckan o då ska de va på dagis det ser de fram emot. :))
De trivs där det är skönt.
Lillkillen har varit lite orolig idag vet inte riktigt varför men han pratar mycket om pappa o där han är nu, lider med den lille han förstår inte varför pappa inte kan ringa när han vill prata med honom. Inte lätt o va liten, jag blir så lessen för hans skull. Och den här gången är pappa borta i två månader utan att träffa de små inte lätt för de att förstå. Men de blir ju äldre de med och förstår mer och mer......
Men nu ska jag ta o lägga mig i soffan o glo lite på tv ha en trevlig kväll alla underbara människor kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0