Underbar dag :)

Idag kom min äldsta dotter hem oh vad jag saknat henne :) O även min stora kille kom hem så han är hemma när vi ska fira tjejerna som fyller dagarna efter varann med start imorgon :))Då fyller våran stora tjej 15 år hon kommer bli galen när hon ser vad jag o mina föräldrar köpt till henne hihi Sen på torsdag fyller lilltjejen 3 år tänk vad tiden går fort tycker inte det är länge sen jag fick henne. :)) Idag har vi bakat Svamp Bob 4 kant- muffins idag det va uppskattat av de små sen har vi tvättat lite, varit ut till mina föräldrar med nyckeln jag fick när jag skulle ta in posten nu när de va borta en stund hihi Lilltjejen är lite piggare idag än igår men fortfarande blek om nosen så jag är hemma imorgon med. Sen är vi lediga resten av veckan eller ja barnen i alla fall :) hihi Jag jobbar en stund på fredag kväll men sen är jag med ledig :)) Men nu ska jag ta ut sockerkakan ur ugnen o låta den svalna lite o sen mysa framför tvn ha en underbar kväll alla goa människor kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0