Underbar dag

Idag har vi firat våran 15 åring hon blev jätteglad för sina paket :)) Och all uppvaktning hon fick.
Det har varit en helt underbar dag idag vi har hunnit gjort massor även fast vi har haft lite kalas hihi
Vi har varit till tippen med en massa skräp det behövdes hihi det va mycket vi hade samlat på oss under en tid nu hehe så det va skönt att bli av med det :)) sen så städade vi de små barnens rum och plockade in den stora datorn dit eftersom den bara står i mitt sovrum o samlar damm hihi de har nog mer användning för den än jag...
Sen har vi grillat nu ikväll, önskemål från födelsedagsbarnet :))
Sen har vi njutit av den underbara dagen vi haft det har verkligen varit kanonbra väder idag :) sen har vi så klart ätit tårta hihi
Nu sitter jag o min stora kille o kollar film den är helt sjuk men bra hihi sen blir det sängen för mig o läsa lite så godnatt alla underbara människor imorgon ska jag fira min lilla som tjej som fyller 3 år :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0