Trött dotter

Idag va vi uppe tidigt och lilltjejen vaknade av min väckarklocka, sen har de små varit till dagis till efter lunch sen hem o slappa :))
Lilltjejen va helt slut så hon somnade tidigt idag så risken finns att hon vaknar inatt o håller mig vaken, men den risken får jag väl ta :))
Jag har också legat en stund och slappat i sängen höll på o somna flera gånger men det va bara o gå upp o försöka få igång kroppen så man inte stog o somna hehe det lyckades med lite kaffe o en tjattrig son :))
Nu har jag lagt lillkillen men han vill inte riktigt sova så vi får väl se hur det blir när han somnar...
Men han kommer va trött imorgon med om han håller på så här, men jag kan ju inte göra nått åt det än att tjata som det är just nu..
Men nu ska jag lägga mig på soffan o glo lite på tv ha en bra kväll kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0