Söndag kväll

De små sover så skönt nu så, lillkillen har varit väldigt frustrerad idag igen och vi har pratat en del om hur dyrt det kan va o ringa från andra länder hit till Sverige, jag tror han förstår men det är inte lätt det skär i mitt modershjärta. Han är så besviken och ledsen för att inte pappa hör av sig. Vad ska man säga... Det finns inget, jag har min åsikt om det hela men det är som sagt inte mitt val utan någon annans :))
Imorgon ska de va på dagis nästan hela dan det ser de fram emot :)) De ska va på sammanslagningen nu under 2 veckor så det har lillkillen sett fram emot hela året hihi
Men nu ska jag snart åka o jobba första natten så ha en underbar kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0