Måndag kväll

Idag är det måndag o de små har varit på ett dagis lillkillen pratat mycket om :)) Han gillade att va där förra året på sammanslagningen, och nu i två veckor framåt ska de va där :)) Det gillar han och vi med hihi
Lilltjejen sover redan hon va trött idag, men lillkillen sitter o kollar lite på tv. Men han ska snart i säng han med han är lite trött idag :))
Jag är lite trött men vet jag kommer bli piggare bara jag kommer till jobbet hihi ska jobba min andra natt nu det ska bli så kul :))
Jag gillar verkligen att jobba natt det är svalare än på dan och man har tid att prata med de som är vakna :))
Det gillar jag :))
Ha en bra kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0