Lugn kväll

Idag hade vi besök av min bror med familj, alla små kusinerna lekte så glatt med varandra så det va kul :)
Jag har varit o jobbat några timmar o det va en lugn kväll på jobbet alla de gamla va trötta, det är så varmt så de orkar inte va uppe länge. Så då får man passa på o göra sånt man inte hinner med annars.
När jag kom hem va båda små vakna men lilltjejen somna fort och lillkillen har nyss lagt sig.
Ska kolla om våra vänner kommer över i morgon eller om de fortfarande är dåliga. Om de inte kommer så funderar jag på att åka till min kusin och ta lite rabarber för han hehe sen blir det hem o baka rabarberpaj o förbereda för saft :)) Men vi får se hur det blir :))
Nu ska jag nog krypa ner o slappa lite i soffan ha en underbar fredagkväll alla goa människor kram kram

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-09 @ 21:54:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0