Godmorgon

De små sitter o äter lite frukost nu medans jag försöker piggna till med kaffe hihi ska ta mina hälsoprodukter snart också. Det stora samtalsämnet vid bordet idag är kalaser vi ska ha för lillkillen hihi han ser fram emot det massor. Tyvärr är det inte många som kommer men det får man ju räkna med så här under sommaren då en del är borta på semester och annat. Men det är några som kan i alla fall o det är vi glada för vi ska ha så kul. Vi har planerat vattenkrig så lillkillen har planerat vem som ska ha vilken vattenpistol hihi Jag ska ha min stora i alla fall är det tänkt. Sen ska vi ha hinkar med vatten stå så alla kan fylla på när det tar slut. Sen ska det bli fika lite innan det är slut också :)) Lilltjejen ska va hos morfar o mormor under tiden, jag tror det blir lite för tufft för henne då det är bara grabbar som kommer, men hon är glad ändå :)) Så alla är nöjda och glada hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0