Godmorgon världen :))

Lilltjejen vakna tidigt idag o jag sitter o njuter av dagens första kaffe :)) Lillkillen har nyss vaknat så nu ska de små titta lite på tv hihi idag kommer min stora tjej hem ska bli så skönt :)) Blir nog hemma imorgon med då lilltjejen fortfarande har feber men den är inte lika hög idag som igår, det är ju bra men vi får väl se hur hon är sen på em... Hade tänkt vi skulle baka idag fick en kakmix av min kusin som va här på en snabbvisit igår :)) hon har hittat en sida på nätet där hon beställer grejor från England o det fanns en massa roligt hihi nästa gång hon beställer så ska jag med beställa hihi ha en underbar dag alla det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0