Godmorgon världen

Idag vakna jag av fågelkvitter vad underbart det låter på morgonen :)) Sen hörde jag tvn o lite barntjatter hihi de små satt och kollade på tv med största brodern haha lilltjejen väckte honom så han fick ingen sovmorgon idag inte haha men det lär han nog ta igen senare eller ikväll.
Får se om vi kanske kan bada i poolen idag beror på vädret och hur mycket bromsar som är ute då :))
Jag ska iväg och jobba några timmar sen men det är en kort tur så det ska nog gå hihi
Jag lämnade ut en till flaska av våran juice vi säljer så får vi se om hon får några resultat eller inte hihi men jag är övertygad hon kommer känna skillnad väldigt fort :))
Nä nu ska jag ta min kaffe kopp o gå ut o njuta lite av denna underbara morgon ha en underbar dag kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0