Godmorgon världen

Idag har vi en tjattrig liten tjej här hihi lillkillen är trött redan på henne. Men mig gör det inget då vet man att hon är frisk och mår bra i alla fall :))
Idag ska jag kolla om vi kan åka till min kusin och kolla om han har rabarber. Har han det då ska vi plocka lite och göra lite saft samt paj det är ju så gott. Sen på em ska vi göra jordgubbskaka så vi har nått gott att mumsa på i kväll hihi
Min bror med familj ville komma hit idag igen men jag vet inte om jag är så sugen på det, han va så sur igår vet inte varför..... Men jag känner att jag inte har riktigt lust idag med honom o barnen så jag ska ringa o säga ifrån de kan komma en stund imorgon istället. Innan de åker hem.
Jag vill ha en lugn och skön dag med mina barn istället för att de sitter och skriker på sina barn som ändå inte lyssnar. Men de är barn de måste ju få röra sig och leka. Eller har jag fel? Jag anser inte det i alla fall hihi
Jag ska ner och handla lite lördagsgodis till de små sen, får se vad jag hittar på för gott hehe
Nä nu ska jag ta och dricka lite kaffe så jag vaknar till nån gång hihi ha en underbar dag alla människor kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0