Godmorgon världen :))

Mår så himla bra idag känner mig så lycklig :)) Idag ska vi fira min 15åriga dotter ska bli så kul :))
 Lilltjejen mår bättre idag men är lite matt efter all feber, det kan man ju förstå. Men det är skönt att det vänt så hon mår bättre :)) Idag ska hon få gå ut en stund o leka medans jag röjer lite i garaget mina föräldrar kommer med släpkärran o ska köra iväg en del så då får man passa på hihi
Det ska bli skönt med lite mer plats i garaget som det är nu är det ganska fullt med en massa skräp hihi
Lilltjejen o min äldste satt o titta på tv när jag kom upp i morse, hon är överlycklig när båda hennes stora syskon är hemma, det är vi andra med hihi
Nä nu ska vi käka lite frukost o sen förbereda tårtan så vi kan fira stora tjejen hihi jag satt i går kväll o slog in paket hehe ska bli kul o se hennes min när hon kommer upp o när hon öppnar alla paketen hihi
Ha en underbar dag alla goa människor där ute kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0