Godmorgon

Nu har jag gjort min första natt den va väldigt lugn, det va skönt. Hoppas alla mina nätter jag ska jobba blir så här. De små var vakna när jag kom hem i morse och de ville åka till dagis på en gång hihi de hade tjatat sen de gick upp om att de ville åka till dagis :)) Men när vi kom dit så ville inte lilltjejen va där hon tyckte mamma skulle va kvar hihi men sen när vi kom int var det inga problem hehe
Jag sov inte så länge idag men ska försöka vila lite på em/kvällen nu så jag orkar med en natt till :))
Sitter o äter lite frukost nu ska hämta hem de små sen men försöka hinna handla lite innan, får se om de vill följa med hem hihi
Men jag önskar alla en kanonbra dag kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0