Godmorgon

Idag blir jag hemma med sjukt barn, lilltjejen är inte pigg. Det är tråkigt men tyvärr sånt som händer. Så jag ska försöka få henne att titta lite på en barbiefilm medans lillkillen får gå ut o leka. Det blir lite tråkigt för honom annars. Jag har ringt både dagis o jobb o sagt till så nu ska jag in på fkassans hemsida o anmäla mig för vård av barn, tur den möjligheten finns så man slipper sitta i telefonkö hihi de är ju inte snabba av sig på fkassan direkt hehe. Min stora tonårstjej kommer hem idag det ska bli skönt har saknat henne lite hihi o min stora tonårskille är iväg på LAN igen men bara till onsdag då tonårstjejen fyller 15. Ska bli kul o se hennes min när hon öppnar sina paket hihi Nä nu ska jag nog ta lite kaffe så jag vaknar till o kan njuta av tystnaden innan de små vaknar hihi ha en underbar dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0