God morgon

Idag tog lilltjejen och jag lite sovmorgon det va skönt :))
Hon vaknade igår kväll när min goa vän var här och ville inte alls somna om hihi så hon kom i säng strax innan 1 i natt hehe hon tyckte mamma skulle lägga sig o vila så hon kunde sitta och titta på tv och äta choklad hehe ja vad svarar man på det?! De barnen de barnen de kan bara de vill hihi
Idag ska jag jobba lite och sen njuta av kvällen med min stora tjej ev skulle vi få besök av min bror med familj men jag vet inte, de skulle tydligen sova hos våra föräldrar så det är skönt.
Ska prata med min kusin idag o kolla om hon märkt nån skillnad nu när hon börjat dricka våran juice det ska bli spännande o se vilka resultat hon får, jag vet ju vilka jag fått o de andra runt mig som använder produkterna :))
Men nu ska vi nog ta o fixa iordning lite frukost och sen njuta av dagen i massor hihi ha en underbar dag alla goa människor kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0