God morgon

Idag är vi lediga såå skönt, vet inte vad vi ska hitta på men nått blir det väl :)) Funderar på om vi ska åka ner på samhället o köpa varsin glass o sen bara njuta av tillvaron hihi det kan va skönt det med :))
Ska snart fixa ordning frukost de små kollar på tv nu de har bestämt vi ska äta gröt idag hihi så det ska de få, risgrynsgröt. Det är ju så gott :)) O sen ska det va tända ljus o en massa mys då är de nöjda o jag med..
De stora barnen är inte hemma, men igår kväll hade jag besök av min goa vän. Det var så trevligt att bara sitta o prata med henne blir ju tyvärr inte så ofta vi kan göra det utan barn eller tonåringar så det va skönt :))
Nä nu ska jag börja med frukosten jag börjar bli hungrig i alla fall hihi
Ha en riktigt bra dag alla kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0