Fredag kväll

Lilltjejen sover o lillkillen är borta,tonåringarna håller på med datorerna så jag funderar på om jag ska lägga mig i soffan o glo lite på tv... hmmm Ja varför inte hehe
Vi har varit o handlat idag och lilltjejen fick en hel del kläder det behövdes, jösses vad hon växt nu ett tag måste ta o rensa bort lite kläder igen är inte så länge sen vi gjorde det hihi men men hon har blivit lång så vad ska man göra....
Sen va vi upp till en underbar kompis o fick en del rabarber mmm så gott o nu ikväll så har jag varit till min underbara vän o fikat lite o pratat :)) Men jag känner mig lite sliten så jag orkade inte va där så länge tyvärr..
Men nu blir det soffan tror jag :)) ha en bra kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0