Underbar dag

Har haft en underbar dag hos min underbara kusin med familj, de små har haft jättekul :))
Och de har busat o lekt med sin lilla syssling, hon har börjat krypa och ställer sig upp va så roligt o se, mina små hade fullt upp att hänga med henne i hennes framfart hihi
Mycket skratt vart det o en del kaffe hihi o ja en del prat också blir ju så när man inte träffas så ofta, men vi får ändra på det nu, jag får ta mig i kragen o åka över lite oftare....
Men tyvärr blir det ju så när man bor en bit ifrån varann.....
De små ville knappt åka hem men de somnade ganska fort i bilen så det va bara o spela musik o sjunga sjölv för att inte ha tråkigt på hemvägen hehe
Men nu ska jag nog lägga mig i soffan o glo lite på tv
Ha en bra kväll kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0