Söndag kväll

De små sover så sött sen nån timme tillbaka :)) De är så nöjda med helgen hos morfar o mormor, jag är så tacksam för att jag har de som kan ställa upp o va barnvakt så jag kan jobba natt :))
Tonårsdottern är på sitt rum o tonårskillen har en kompis här så de ska LANa hehe så de lär nog sova bort hela dan imorgon hihi
Har haft min underbara kompis här o som vanligt så går tiden hur fort som helst hihi några timmar bara flyger iväg hehe
Men i morgon är det ny vecka med nya utmaningar ska bli intressant o se vad den veckan kommer innebära hihi
Men nu ska jag nog krypa ner o sova lite så jag orkar med morgondagen :)) Natti natt alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0