Söndag kväll

De små somnade sött i dag o de har varit feberfria hela dan det är så skönt men jag vågar inte ropa hej riktigt än :)
Men jag hoppas att de är friska imorgon ifall de ringer o vill jag ska jobba :))
Idag har vi varit till några kompisar så de fick leka av sig lite o sen va vi ut till morfar o mormor en stund, sen har det mest varit softa hemma hihi skönt det med....
Imorgon börjar den äldste på gymnasiet så jag ska köra honom till bussen redan innan 7 i morgon bitti urk jag e ju ingen morgon människa men men jag måste ju gå upp så han kommer iväg dit. Är så glad för hans skull att han kom in o allt :))
Men nu ska jag nog lägga mig på soffan o glo lite på tv innan jag kryper ner o sover lite hehe
Natti natt alla godingar kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0