Regnig och seg dag :))

Idag har det verkligen varit en seg dag jag har varit trött mer eller mindre hela dagen inget vidare o jag sov massor i natt men jag har drömmt en massa och det är så retligt jag kommer ju inte ihåg vad jag drömt heller hihi
Men så kan det ju va ibland..
Lilltjejen har varit grinig o kinkig hela dan hon somna helt slut på em inget vidare då de ska till dagis imorgon o jag ska jobba i morgon natt.. men vad ska man göra??
Bara o bita ihop o se glad ut hihi men hon kanske piggnar till när hon kommer till dagis man vet ju aldrig :))
Har varit o hämtat ut mina ljus vi beställde de luktar så gott o ljuslyktorna va såå fina :)) så ikväll har vi tänt lite ljus det är ju så mysigt hihi
Men nu ska jag nog krypa ner o sova lite o se om jag kommer drömma lika mycket i natt
Ha en bra kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0