Ny vecka, nya utmaningar

Idag hade jag en lapp i brevlådan från min hyresvärd, blev skitsur han har sagt upp mitt hyreskontrakt utan anledning... Han påstår att han ska sälja den här kåken, men jag vet att säljer han så kan inte den nya hyresvärden kika ut mig om jag inte missköter mig o det har jag inte gjort o tänker inte göra...
Det är inte själva uppsägningen jag är sur över utan att han inte pratade med mig utan va en feg jäkel o la en lapp bara i brevlådan.....
Jag blir galen har ju kollat sen mars o det finns inget så stort som jag behöver.... Men jag får försöka lösa det här på nått sätt men vet inte riktigt hur än.. Men men jag blir bara så arrrrrggggg haha men han är ju en karl så vad ska man säga hehe
Näää nog om det har varit in till AF idag o ska tillbaka på onsdag och träffa en handläggare, imorgon ska jag jobba kväll va ett tag sen så det ska bli kul :))
De små sover sött i sina sängar o jag har funderingar på o krypa ner o läsa eller glo på tv en stund får se vad det blir hihi
Natti natt världen sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0