Ny vecka, nya utmaningar

Idag börjar allvaret för oss alla, men jag tycker synd om min store kille han har feber o mår inget vidare så han får va hemma idag o imorgon från skolan. Vad ska man göra bara o vänta ut allt så febern i alla fall försvinner.
Vi andra ska till dagis/skolan i alla fall så han får ju lite lugn o ro under dan.
Ska börja röja lite i källaren o packa ner sånt vi inte använder nu måste börja någonstans eftersom vi ska flytta när vi hittar nått nytt boende inget vidare men det går inte bo kvar här som det är nu, grannens tjej anklagar oss för mer o mer o inget av det är sant så jag orkar inte mer. Jag fick en rejäl skopa ovett igår innan mötet så jag va lite ledsen igår, men jag orkar inte bry mig det är de som har problem inte jag.
Men idag ska det bli intressant o se vilka jag får gå i skolan med hihi man känner sig lite nervös men allt kommer gå bra det vet jag hehe
Men ha en kanonbra dag alla där ute nu kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0