Min lilla "plutt" hihi

De små sover sött de va trötta ikväll o somna fort :)) Idag har vi inte gjort så mycket mer än umgåtts o bara varit :)) Va till banken o fixa ungdoms konto till tonårstjejen och sen ut o fika hos mormor som va ledig idag :) Stora killen hade sin första dag i skolan så det va ett stort samtals ämne för de små hihi de tycker han är ju vuxen nu hehe men det tycker ju inte jag asg undrar varför hmmm jaja lite vuxen är han kanske men han kommer alltid va min lilla plutt som bara vägde 2720 gram när han föddes hehe även om han är över 2 meter lång nu så är han min lilla plutt hihi
Undrar vad han själv säger om det hihi jag har settat o kollat lite på tv med de stora o nu håller de på o pratar om olika träningsformer o sånt jag lessna efter en stund när de börja prata om situps o armhävningar asg det är inte min starka sida direkt hehe
Nä nu ska jag nog snart krypa ner o lägga mig ska upp till ett möte imorgon :))
Sov gott alla godingar kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0