"Kör"ig dag :))

Idag har vi haft en kort dag det va skönt vi har inte gjort nått annat än flängt fram o tillbaka idag tycker jag, först hämta mormor till tandläkaren sen från tandläkaren. Sen skulle hon till jobbet o de små till dagis o jag till skolan hihi sen vart det lite lugnt ett tag men sen hem. Sen skulle jag hämta den äldste vid tåget o han hade en kompis med sig hem o sen fixa mat till alla o sen hämta mormor när hon slutade jobbet o köra henne hem o sen skulle jag hem igen så usch vad skönt det ska bli när jag får hem min bil igen hihi
Ska hämta den imorgon ska bli sååååå skönt :))
Ska kolla om nån vill ha en presentation nästa vecka av mina kära kollegor i min lilla hälsogrupp som ökat en aning o fler lär det bli hihi
Nä nu ska jag sova lite Natti natt alla sov gott kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0