Godnatt

Idag har de små bakat lite med sin storasyster det gillade de :)) o vi andra med hihi det vart choklad sockerkaka det är ju så gott...
Imorgon är det dagis igen och jag ska till AF igen haha ett jäkla springande blir det där eller kanske bara i början hoppas det i alla fall hehe
Jag fick lite trevligt sällskap här nu ikväll av två urtrevliga tjejer hihi o som vanligt springer tiden iväg.. Inget ovanligt när man har trevligt. Kan va skönt att bara få sitta o prata en massa :)) O njuta av lite kaffe o få tända lite ljus hihi
Men nu ska jag krypa ner så jag kan komma upp o hinna bli människa innan jag ska träffa handläggaren.. Natti natt alla sov gott kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0