Godmorgon världen

Vart väckt av en liten pigg tjej som ville gosa lite, vad mysigt det är när de kommer in o vill lägga sig o gosa lite på morgonen :))
Idag ska vi försöka hinna med o åka till morfar o mormor. Allt hänger på hur det går hos min kompis som ska ha produktvisning hemma hos sig det ska bli så kul o se vad alla säger :) Jag är så glad att hon skrev in sig o att hon verkligen gillar våra produkter :)) Jag hoppas hon får samma respons som jag fått. Våran underbara mentor från Örebro kommer o hjälper oss hålla i presentationen då jag är lite osäker fortfarande. Men jag tycker det är bättre o be henne om hjälp än att köra den själv när jag är osäker. Men det kommer nog gå bra det är jag övertygad om :))
Sen blir det att vi ska förbereda oss inför morgondagen då de ska till dagis och jag ska till skolan.
Det ser vi fram emot alla de kommer få va längre tid på dagis o jag kommer få va i skolan o lära mig lite hihi
Ha en underbar dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0