Godmorgon

De små är trötta o sover fortfarande men det är ingen fara de börjar ju inte riktigt än på dagis utan de kan få sova en stund till idag.
Det är bara jag o min tonårstjej som är vaken än, tonårskillen har fortfarande feber så han får va hemma idag med.
Idag har jag två mattelektioner o sen håltimme o sen två svenska lektioner.
Det är ju inte så farligt hihi det är ett bra schema jag fått. Imorgon har vi sovmorgon då börjar inte de små förrän 9 så det är skönt.
När jag slutar för dan idag så ska vi åka till min kompis o hämta lite kartonger så vi kan börja packa sånt vi inte använder. Det ska bli skönt att få börja lite i alla fall :))
Men ha en bra dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0