Godmorgon

Ny vecka nya möjligheter :))
Har kört ner den store sonen till bussen som tar honom ut på nya äventyr hihi han börjar gymnasiet idag. Han såg verkligen fram emot det o det är jag så glad för. Han kommer fixa allt han vill det är jag övertygad om :))
De små tyckte det va kul att vi va uppe tidigt alla hihi de var nog lika förväntansfulla som sin storebror hehe
Vi andra är lediga idag så det är skönt att bara ta det lugnt o inte stressa iväg men jag har en del samtal jag ska ringa idag, så får vi se vad som händer sen :))
Sen får vi se om vi andra ska ut på några äventyr vi med eller inte hihi
Ha en kanonbra alla där ute för det tänker vi ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0