Godmorgon

Idag är jag uppe lite tidigare, skolorna börjar nästa vecka så vi måste börja lära oss att inte sova halva dagarna hehe
De små sitter o kollar när de stora grabbarna spelar spel hihi det är sista dan de LANar, sen måste de börja ställa in sig att gå upp tidigt eftersom de börjar skolan redan på måndag i Hallsberg och deras tåg går redan runt kvart i sju på måndag morgon så jag måste köra ner min äldste dit så han kommer i tid första dan till sin utbildning. Är så glad att han kom in på sin linje han sökte så nu har han 3 år av hårt pluggande sen har han en utbildning. Och förhoppningsvis ett jobb sen efter det...
Idag ska de små till dagis och sen så ska jag till AF o träffa en handläggare ska bli intressant o se vad hon säger. Jag vill börja plugga men vet inte vart den utbildningen finns som jag vill plugga till, får se om hon kan hjälpa mig o kolla upp det...
Men först måste jag försöka få i mig lite mer kaffe så jag vaknar hihi
Ha en kanonbra dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0