Godmorgon

Idag vart vi vakna av en liten tjej som kvittra o va glad o ville till dagis hihi försöka förklara för henne att vi ska men inte än va ingen lätt uppgift hihi men nu leker hon o väntar på att vi ska åka hehe sen ska de till morfar o mormor ikväll då jag jobbar 2 nätter nu sen är mitt sommarvikariat slut.. Skönt men ändå inte....
Ska till AF på måndag o kolla vilka utbildningar jag kan gå.. Känner att det är läge för det nu o sen kan jag hoppa in extra nån kväll eller helg sen istället :))
Det kan va kul :)) Men jag får vänta o se vad de har för utbud o sen bestämma mig hihi
Nää nu ska vi göra oss i ordning o åka till dagis snart ha en bra dag kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0