God morgon

Idag har vi lite sovmorgon även om vi inte hade tänkt oss det. Men det va skönt o få sova lite längre :)) Tror barnen tyckte det med.
Lilltjejen är lite pipig hoppas hon inte är på väg att bli sjuk bara. Min stora tjej ät genomförkyld och har feber så hon är hemma idag från skolan.
Jag ska snart hämta mamma o köra henne till tandläkaren :)) Jag har ju hennes bil nu så det är ju bra så vi kan ta oss nån stans.
Jag ska blädra igenom mina engelska böcker lite idag tänkte jag har engelska på em så det känns skönt jag har de böckerna i alla fall.
Men nu ska jag försöka få imig lite mer kaffe o sjukskriva min äldsta dotter
Ha en bra dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0