God morgon

Idag är det lite grått ute men vi funderar på om vi ska baka nått eller bara softa.. Ja vi får se vad vi hittar på.
Lillkillen frågade efter sin pappa igår igen... Jag är så lessen för hans skull att inte hans far hör av sig. Men det är ju så när karlar bara tänker på sig själv o inget annat.
Jag kan ju tyvärr inte göra så mycket.
Han stod igår o sa att det är så länge sen han träffade pappa så han kommer inte ihåg hur han ser ut längre, vad ska man svara på det.
Vi ska försöka hitta på nått så han inte är så frustrerad som han varit några dar nu.
Vi har ju hittat en sida på nätet där man kan beställa olika saker från England, vi har en muffinsmix med smarties därifrån som jag funderar på om vi ska göra idag och igår testade jag o göra fromagen med hallon den var himmelsk ska beställa den med banansmak nästa gång hihi
Önskar alla en bra dag kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0