Torsdag

Idag när de små va på dagis passade jag på och åka ut till min mamma, hade tänkt gratta henne eftersom hon fyllde i tisdags men jag va snurrig så blomman hade jag glömt hemma på verandan hihi men den får hon i helgen istället.. Sen va jag till Provinsbutiken och köpte liljekonvaljlökar och sättpotatis och en påse jord.. Så efter lunchen idag så gick vi ut och plockade fram de smås badbalja som de vuxit ur och gjorde lite hål i botten och sen ner med jord och några potatisar ska bli intressant och se om det kommer nått eller inte hihi... De små gillar och plantera och jag med man blir så glad av blommor och växter när man håller på med de, tycker jag i alla fall... Även om det varit grått ute idag så har vi varit ute en stund men sen lessnade lillkillen han slog i knät så det började blöda så då gick vi in så då får man passa på och hålla på här inne... Funderar på om vi ska få någon ny diskmaskin eller inte, våran gick sönder i lördags och jag har inte hört något från min hyresvärd sen i måndags hmm jaja återstår ju att se vad som händer eller snarare vad som inte händer..... Men nu ska vi nog pyssla lite får se om jag skriver nått mer sen kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0