Onsdag

Idag har vi varit lediga va så skönt. Idag har vi varit iväg o köpt skor till de små o sen till blomsteraffären och hämta kryddväxterna vi beställde igår, vart jättenöjd. Och de små vart nöjda med skorna de fick. Sen vart det hem och plantera lite och barnen ville cykla så då var vi ute nästan hela em, det blåste lite men ändå va det skönt. Så nu sover lilltjejen i soffan och lillkillen sitter och spelar spel, så då får jag lite tid själv framför datorn hihi..
Lillkillen fick en cykel i fredags och nu har han lärt sig hur man cyklar utan stödhjul men det går fort när han cyklar så jag tittade på med andan i halsen o han ramla några gånger men han fixade det ändå.. Tur så jag slipper linda in honom i kuddar haha man är nog lite larvig ändå... Fast man har större barn som redan gjort det så känns det lite i magen när de cyklar och bara gillar allt som har med fart och göra.... Undrar hur man kommer bli med sina barnbarn när den tiden kommer haha hoppas bara det dröjer länge än är ju inte tillräckligt gammal för och bli mormor/farmor....
Men nu ska vi iväg o hämta tonårstjejen som varit med kompisar efter skolan.. Får se om jag hinner skriva mer senare kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0