Kväll

De små sover, hann snagga lillkillen nu ikväll skönt sen var det dusch o godnattsaga sen somnade han gott hihi lilltjejen ville inte alls sova så med henne tog det lite längre tid hehe men iofs så sov hon ju en stund på soffan men imorgon ska de till dagis och jag ska hem till mamma o fika lite o ge henne en blomma hon har ju fyllt år... Sen blir det väl utevistelse igen antar jag hihi de små har redan fått färg i ansiktet hmm orättvist tycker jag på mig syns det ju inte att jag varit ute fast solen lyst massor på mig hihi jaja så kan det va hehe....
Men jag ser ju ut som en blekfis i jämförelse med mina barn hur kul kan det va.... jaja bara o gilla läget eller hur.....
Nu ska jag o den äldste glo lite på tv så jag får nog blogga mer imorgon Så natti natt sov gott o dröm sött kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0