Febrig dotter

Vaknade i morse och tyckte det va konstigt att lilltjejen inte va vaken sen när hon vaknade så forstod jag varför hon sov länge idag hon hade feber... Så i dag vart det vab... inget roligt men ett måste ibland.. så nu ligger hon på soffan o kollar på tv och vilar lite lillkillen är rastlös så vi ska gå ut en stund sen om lilltjejen orkar annars får killen gå ut själv en stund så får väl jag springa emellan hihi Ikväll ska vi ev grilla, får se hur vädret blir.... Stora tjejen åker till norrköping idag och kommer hem på måndag efter skolan, då ska vi fira den äldste som fyller 17 då.. Usch vad tiden går fort tycker inte det är så länge sen han va liten och hittade på en massa rackartyg, och nu är han snart vuxen.. Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal eller?? hmm nää det tror jag inte hihi Nä ska aktivera lillkillen en stund nu så kanske jag hinner skriva mer sen kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0