Godmorgon

Godmorgon söndag morgon och kan inte sova haha ja vad gör man då jo man sitter o glor på ullaredsgruppen haha njuter av kaffet o väntar på att lilla skruttan ska vakna så vi kan äta lite mysfrukost.
Vart erbjuden igår att följa med i sommar på en resa ner till Ullared o sen sova kvar på campingen, ja varför inte har aldrig sovit kvar där nere. Bara gjort endagsresor ner dit. Kan ju bli en rolig erfarenhet hihi MEN det är långt till sommaren så jag får nöja mig med endagsresan nu på tisdag så länge.
Idag blir det en lugn dag ska måla med skruttan innan vi hämtar hem barnen som sovit borta, sen blir det lite matfix ska fixa i ordning en stek jag tog fram igår och sen göra potatis o sås till det.... Mums det är så gott o snart får jag hem mer kött hihi men ja stora junior ska få lite när han flyttar precis som äldsta dottern fick. Satt igå o tittade på vad kastruller o sånt kostar samt en gryta till stekar o grytor kostar och det var inte så farligt så det får jag väl ge stora junior i förtidig julklapp. Gick igenom gardiner häromdagen och gav dottern några, ska gå igenom lite mer sen o ge junior också några så han har och även kolla gardinstänger om jag har så han kan få några.
Det kommer bli spännande för honom och jag vet att han fixar det..... Haha oavsett hur stora barnen är så oroar man sig för de och ser de som små ändå.
Nej ta o börja dagen lite smått kanske innan skruttan vaknar.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0